توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد محققان می‌گویند هوش مصنوعی یاد گرفته‌ چطور انسان‌ها را فریب دهد چرا هنگام شفق قطبی در آسمان رنگ‌های مختلف می‌بینیم؟ بالاخره آپدیت One UI ۶.۱ برای گلکسی A۵۴ منتشر شد بازی پابجی در گوشی‌های پرچمدار سامسونگ با نرخ ۱۲۰ فریم اجرا می‌شوند طرح عربستان برای ساخت طولانی‌ترین استخر معلق جهان در پروژه نئوم! + عکس اولین دریافت‌کننده کلیه خوک در جهان، بعد از دو ماه درگذشت ویدئو | سقوط در سیاه‌چاله چگونه خواهد بود؟ قوی‌ترین طوفان خورشیدی دو دهه اخیر در در برخی کشورها باعث شفق قطبی شد طوفان خورشیدی بر ماهواره‌های استارلینک تأثیر گذاشته است بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ ۲۰۲۴ + مشخصات کنسول دستی ROG Ally X ایسوس کی معرفی خواهد شد؟
سرخط خبرها

سفر به فضا همراه با بنیانگذار آمازون | بلیط ۲۸ میلیون دلار

  • کد خبر: ۷۰۵۶۲
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
سفر به فضا همراه با بنیانگذار آمازون | بلیط ۲۸ میلیون دلار
"جف بزوس" قرار است ۱۵ روز پیش از این سفر از سمت مدیرعاملی شرکت آمازون کناره گیری کند. یک فرد ثروتمند و ناشناس برای همراهی جف بزوس، مدیرعامل شرکت آمازون در سفر به فضا ۲۸ میلیون دلار پرداخت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بلیت همراهی جف بزوس در سفرش به فضا به حراج گذاشته بود. هویت فردی که جف بزوس و برادرش را در این سفر همراهی خواهد کرد طی هفته‌های آینده اعلام خواهد شد.

 

فروش بلیت ۲۸ میلیون دلاری سفر به فضا به همراه بنیانگذار آمازون

حدود ۲۰ نفر در حراج نهایی بلیت سفر فضایی شرکت «بلو اورجین» که کمتر از دو دقیقه طول کشید شرکت کردند. مدیرعامل شرکت آمازون حدود یک هفته پیش اعلام کرد که روز ۲۰ ژوئیه (۲۹ تیر) با راکت ساخت شرکت «بلو اورجین» به فضا خواهد رفت.

 

جف بزوس قرار است ۱۵ روز پیش از این سفر از سمت مدیرعاملی شرکت آمازون کناره گیری کند. پرتاب ماه آینده راکت شرکت «بلو اورجین» اولین پرتاب آن با سرنشین خواهد بود.

 

مدیر تجاری شرکت «بلو اورجین» روز شنبه اعلام کرد که علاوه بر جف بزوس، برادرش و برنده بلیت همراهی آن‌ها در سفر به فضا یک فرد دیگر نیز با راکت این شرکت به فضا خواهد رفت. هویت مسافر چهارم نیز اعلام نشده است.

 

راکت شرکت «بلو اورجین» قرار است از صحرای غرب ایالت تگزاس پرتاب شود و سپس کپسول حامل مسافران فضایی در ارتفاع حدودا ۷۵ کیلومتری از راکت جدا شود. این کپسول تا ارتفاع ۱۰۰ کیلومتری از زمین بالا خواهد رفت. شرکت «بلو اورجین» پیش از این ۱۵ بار راکت خود را آزمایش کرده است.

 

جف بزوس که یکی از ثروتمندترین افراد جهان محسوب می‌شود در حالی تصمیم به این سفر فضایی گرفته که رقابت بین شرکت‌های «بلو اورجین»، «اسپیس ایکس» و «ویرجین گلکتیک» در عرصه سفر‌های فضایی شدت یافته است.

 

منبع: عصر ایران

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->